نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3354
-
الف
+

فراز و نشیب های زندگی حرفوی بازیگر سریال «کیمیا» از زبان خودش

«سوگل طهماسبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از فراز و نشیب های زندگی حرفوی اش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سوگل طهماسبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های  «مروارید سرخ»،« خانه بی پرنده»، «وفا»، «فاصله ها»، «روزگار قریب»، «بچه مهندس»، «بچه مهندس2»، «رهایی»، «گشت ویژه» و «کیمیا»، شاهد بودند، طی یک مصاحبه از از فراز و نشیب های زندگی حرفوی اش گفت.

بازیگر سریال‌ «فاصله ها» ضمن تقدیر از مادرش با اشاره به تاثیر وی در زندگی حرفوی اش عنوان کرد: وجود مادرم چراغی است که زندگی ام را روشن می‌کند و برای من عشق واقعی زندگی است.

بانو طهماسبی درباره دشواری های مسیر حرفوی که طی کرده است، گفت: من مسیر پر فراز و نشیبی را طی کردم چون در سنین  جوانی از شهرستان برای کار به  پایتخت آمدم و هیچ آشنایی با این شهر و معادلات‌ش نداشتم. بنابراین مجبور شدم با خیلی اتفاقاتی که در حاشه مهاجرت وجود دارد، دست و پنجه نرم کنم.

وی در این خصوص افزود: چون پدرم را از دست داده بودم، مادرم تکیه گاه من در این مسیر سخت بودند و هر روزی که تمرین تیاتر یا اجرا داشتم او در ردیف اول نشسته بود و مرا تشویق می‌کرد. 

به نقل از اندیشه معاصر، این بازیگر جوان همچنین درباره کارنامه کاری‌اش و حضور در سریال‌هایی مانند «روزگار غریب» و «کیمیا» گفت: من به تاریخ خیلی علاقه دارم چون فکر می‌کنم ما می توانیم در زندگی بیشترین درس را از تاریخ بگیریم برای همین عامدانه حضور در آثار تاریخی را انتخاب کردم. 

این بانوی هنرمند در خصوص تاثیرات ازدواج در روحیه افراد، گفت: پایه خوشبختی و رضایت در زندگی زناشویی بر این استوار است که حال دل‌تان خوب باشد. من همیشه می‌گویم زنی که درباره زندگی‌اش با لبخند صحبت می‌کند حتما مردی شریک زندگی‌اش است که به او آرامش می‌دهد. این آرامش و حال خوب خیلی مهم است مخصوصا برای خانم‌هایی که شاغل هستند، البته خانم‌های خانه‌دار هم به نوعی شاغل هستند و خانه‌داری از صد تا کار بیرون سخت‌تر است. یک زن آرامشش را در کنار مردی پیدا می‌کند که دوستش داشته باشد و او را درک کند و روح بزرگی داشته باشد.

وی افزود: برای همین به نظر من حال خوب یک زن برمی گردد به مرد مهربانی که در کنارش است. یک مرد باید علاوه بر مهربانی، از خود گذشتگی داشته باشد و در برآورده کردن خواسته‌های زنش تا آنجا که ممکن است کوتاهی نکند.

بانو طهماسبی درباره حمایت های همسرش عنوان کرد: همسرم دستی در هنر ندارند اما همه کارهای من را می‌بینند و همیشه تعریف می‌کنند و مشوق من هستند. آخرین باز هم سریال «گاندو۲» را با هم دیدیم با لذت تماشا می‌کرد و کلی از بازیم تعریف کرد.

گفتنی است «سوگل طهماسبی»  بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ۲۵ دلو (بهمن) ۱۳۶۴ خورشیدی در اهواز است.

وی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1381 با بازی در سریال «روزگار قریب» ساخته «کیانوش عیاری» آغاز نمود و با بازی در سریال «فاصله ها» در سال 1389 توانست دیده شود.

این هنرمند جوان همچنین در سریال های «شهر آفتاب»، «زائرسرای ممتاز»، «مثل هیچکس»، «ساعت فراموشی»، «بال‌ های خیس»، «ستاره حیاتـ»،  «مهرآباد»، «نیلی تر از مهتاب»، «برادر»، «بازگشت»، «روزهای بهتر»، «شکوه یک زندگی»، «دنگ و فنگ روزگار»، «گاندو»، «سلام آقای مدیر»، «روزگار»، «سرگذشت»، «نجلا» و فلم های «بچه گرگهای دره سیب»، «چهل کچل»، «هنگام»، «چارسو» و «بزرگ ‌مرد کوچک» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

سوگل طهماسبی: میزبان خوبی برای مهاجران افغانستانی باشیم+فلم

«سوگل طهماسبی» ازدواج کرد+تصاویر و بیوگرافی

بازدید «سوگل طهماسبی» از مقبره «گوهرشاد بیگم» و «بازار هرات» + ویدئو

«سپیده خداوردی» و «سوگل طهماسبی» به «خانه امن» می روند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر